.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جابه‌جایی یک تیر برق 4 ماه در معطلی

معاون فرماندار شهرستان نور گفت: برخی مسئولان ادارات پیگیر مصوبات و نظارت بر مصوبات شورای شهر نیستند تا جایی که، جابه‌جایی یک تیر برق پس از چهار ماه انجام نشد.

 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، احمد محمدی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با انتقاد شدید از عدم اجرای برخی از مصوبات این شورا اظهار داشت: هیچ نظارت و پیگیری بر مصوبات جلسات صورت نمی‌گیرد و برخی از اعضای شورای شهر هم برای کسب رای از اجرای مصوبات چشم‌پوشی می‌کنند.

معاون فرماندار نور افزود: برخی مسئولان ادارات هم پیگیر مصوبات و نظارت بر آن نیستند تا جایی که، جابه‌جایی یک تیر برق پس از چهار ماه انجام نشد و نمی‌دانم این چه معنایی دارد.

وی افزود: اختصاص اعتبارات هم بسیار ناچیز است و از مجموع اعتبارات تخصیصی از محل جرایم راهنمایی و رانندگی فقط 20 درصد محقق شد و با این مقدار تخصیص نمی‌شود تصمیمی گرفت که کارگشا باشد.

این مسئول ابراز داشت: در نصب آرام‌سازها یا سرعت‌گیر هم نظارتی نیست و نارضایتی‌های مردمی زیادی ایجاد کرد در صورتی که قرار بود رضایت عمومی را داشته و موجب کاهش تصادفات شود.

محمدی تصریح کرد: آرام‌سازهای نصب شده فعلی بدون کارشناسی و نظارت بوده و باید اصلاح شود.

معاون فرماندار نور از فتح باب‌شدن نصب سرعت‌گیر در شهرستان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: همه روستاها و محورها تقاضای نصب سرعت‌گیر دارند و این امر منطقی نیست، از طرفی هم تعدد سرعت‌گیر‌ها مانع امدادرسانی به‌موقع و سریع خودروهای امدادی در حوادث مختلف می‌شود.

وی نصب علائم اخطاری و هشداری را در معابر پرتردد و کمربندی‌ها ضروری دانست و گفت: نصب تابلو در مسیر تقاطع‌ها و پیچ‌ها و چراغ چشمک زن می‌تواند تصادفات را کاهش دهد.

رئیس پلیس راهور نور نیز تعداد سرعت‌گیرهای نصب شده در شهرستان نور را حدود 200 سرعت‌گیر اعلام کرد و گفت: شهرستان نور از این جهت رکورددار است و بیشتر آنها هم استاندارد نیست.

اصغری عدم توجه رانندگان به علائم و تابلوها را نیز علت بیشتر تصادفات ذکر کرد و گفت: رانندگان فقط به جاده نگاه می‌کنند و به علائم کنار جاده و خیابان توجهی ندارند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.